Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Lisicki Michał
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczanie
(2)
Pracownie szkolne
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Książka
W koszyku
Jest to pierwszy z serii tomików przeznaczonych dla rodziców, nauczycieli, wychowawców, może nawet starszego rodzeństwa - każdego, kto chciałby dowiedzieć się czegoś więcej o tym, jak zmienia się sposób myślenia dziecka, kiedy, czego i w jaki sposób się ono uczy. "Kto chodzi do szkoły, dziecko czy uczeń? (...) W rozumieniu prawa dziecko, które znajduje się pod opieką instytucji oświatowej, to uczeń. Do szkoły oprócz "ucznia" chodzi także "dziecko" i to właśnie dziecko (...) jest przedmiotem tego opracowania. Uczeń zdobywa wiedzę, umiejętności, uczy się. Zadaniem szkoły jest doprowadzić do mierzalnego, na konkretnej skali, przyrostu wiedzy i umiejętności. Na przeszkodzie, aby zdobyć szkolne umiejętności, może stanąć "dziecko", które "uczeń" przyniósł do szkoły w tornistrze." O tym, jak można sprawić, by dziecko przyniesione w tornistrze nie tylko nie przeszkadzało, ale pomogło uczniowi traktuje własnie ta książeczka. Bohaterem tej opowieści jest uczeń przekraczający próg etapu edukacyjnego - rozpoczynający naukę w klasie IV szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej