Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Autor
Gierszewska Grażyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brown Nik
(1)
Campbell David
(1)
Cowling Alan
(1)
Day Derek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hamill Jim
(1)
Janasz Krzysztof [et al.]
(1)
Kall Jacek
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Krawiec Frank
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Kłos Monika
(1)
Lundy Olive
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pringle Hamish
(1)
Purdie Tony
(1)
Rappert Brian (1972- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Romanowska Maria
(1)
Sagan Adam
(1)
Stonehouse George
(1)
Tichy Maciej
(1)
Waters Donald
(1)
Webster Andrew
(1)
Witczak Joanna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Powieść amerykańska
(2886)
Kobieta
(1357)
Powieść polska
(1287)
Powieść angielska
(998)
Tajemnica
(925)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Rodzina
(901)
Miłość
(876)
Przyjaźń
(786)
Relacje międzyludzkie
(729)
Powieść fantastyczna
(725)
Śledztwo i dochodzenie
(687)
Literatura dziecięca polska
(583)
Uczucia
(472)
Zabójstwo
(455)
Magia
(432)
Polska
(352)
Poezja polska
(349)
Literatura młodzieżowa polska
(344)
Rodzeństwo
(323)
Wybory życiowe
(320)
Literatura amerykańska
(310)
Literatura polska
(304)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(291)
Relacja romantyczna
(280)
Sekrety rodzinne
(272)
Trudne sytuacje życiowe
(270)
Policjanci
(268)
Małżeństwo
(257)
Nastolatki
(257)
Dzieci
(252)
Powieść rosyjska
(241)
Powieść francuska
(235)
Powieść obyczajowa
(230)
Opowiadanie polskie
(224)
Powieść młodzieżowa angielska
(223)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Osoby zaginione
(217)
Krainy i światy fikcyjne
(216)
Dziewczęta
(202)
Uczniowie
(187)
Mężczyzna
(186)
Podróże
(186)
Przestępczość zorganizowana
(184)
Powieść niemiecka
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(175)
Humor
(174)
Wojna
(174)
Życie codzienne
(172)
Arystokracja
(171)
Spisek
(171)
Dramat polski
(169)
Dziecko
(167)
Zemsta
(163)
Zwierzęta
(163)
Powieść młodzieżowa polska
(159)
Prywatni detektywi
(158)
Uprowadzenie
(158)
Boże Narodzenie
(154)
Psy
(154)
Polityka
(153)
Ludzie bogaci
(152)
Historia
(150)
Władcy
(148)
Fantastyka
(143)
Ludzie a zwierzęta
(143)
Matki i córki
(143)
Żydzi
(141)
Dziennikarze
(137)
Poszukiwania zaginionych
(133)
Powieść polska (dla dzieci)
(133)
Język polski
(129)
Duchowieństwo katolickie
(126)
Powieść norweska
(126)
Koty
(124)
Marzenia
(123)
Wojna 1939-1945 r.
(123)
Publicystyka polska
(122)
Zdrada
(122)
Dziadkowie i wnuki
(121)
Samotność
(121)
Stworzenia fantastyczne
(120)
Pomaganie
(118)
Wakacje
(117)
Pisarze
(116)
Powieść kryminalna
(116)
Chłopcy
(115)
Pamiętniki polskie
(114)
Śmierć
(113)
Profilaktyka
(112)
Literatura angielska
(111)
Literatura
(109)
Seryjni zabójcy
(107)
Istoty pozaziemskie
(106)
Przedsiębiorstwo
(106)
Powieść historyczna
(105)
Policja
(104)
Zabawa
(101)
Podróże w czasie
(100)
Władza
(100)
Powieść dziecięca angielska
(99)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym - sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd; marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują; marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy; marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy. Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof [et al.] Janasz. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : ; 23 cm.
Praca jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa. Działania te są z jednej strony rezultatem szeroko rozumianej wiedzy i praktyki, z drugiej zaś metodą prowadzącą do powstawania i rozwijania wiedzy kapitału ludzkiego oraz samej organizacji, w którym kapitał ludzki funkcjonuje. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W standardach kształcenia obowiązujących wszystkie uczelnie wyższe prowadzące studia na kierunku Zarządzanie znajduje się przedmiot Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zakres merytoryczny publikacji uwzględnia zagadnienia zawarte w minimach programowych przedmiotu przyjętych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Korzystanie z podręcznika ułatwia zestaw pytań kontrolnych zamieszczonych na zakończenie każdego rozdziału. Umożliwia on studentom sprawdzenie swojej wiedzy, a dydaktykom tworzenie testów egzaminacyjnych. Walor utylitarności książki podnoszą również załączniki zawierające studia przypadków, na podstawie których można śledzić praktyczną implementację wybranych zagadnień kadrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką) Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian. Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy. Skończ z "no name" i dowiedz się, jak: tworzyć strategie marek w nowych czasach; skutecznie komunikować się z trudnymi klientami; zdobywać zaufanie rynku; kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość; zarządzać marką w sposób efektywny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką". Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej