Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Autor
Jaworski Władysław L
(4)
Fedorowicz Zdzisław
(2)
Füchsel Halina
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata
(2)
Monkiewicz Jan
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. [et al.]
(1)
Badowski Ireneusz [et al.]
(1)
Barańska Marzena
(1)
Bombol Małgorzata [et al.]
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena [et al.]
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Guziejewska Beata
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Handschke Jerzy
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jaworski Władysław Leopold
(1)
Kaliszewski Andrzej
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Piwowar Bogusław
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Stroińska Ewa
(1)
Szubielski Cezary
(1)
Walkiewicz Rafał
(1)
Zaeadzka Zofia
(1)
Zawadzka Z
(1)
Zawadzka Zofia
(1)
Ziętek Agata
(1)
Świeca Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Banki
(4)
Finanse
(3)
Bankowość
(2)
Kultura
(2)
Automatyka
(1)
Bank centralny
(1)
Biurowość
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Komputery
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka finansowa
(1)
Polska
(1)
Prawo pracy
(1)
Reklama
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telepraca
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Współpraca kulturalna
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i jej ograniczenia / Marzena Barańska. - Stan prawny na dzień 1 czerwca 2011. - Warszawa : Poltext, cop. 2011. - 195 s. ; 24 cm.
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy teorii finansów / Zdzisław Fedorowicz. - Warszawa : Poltext, 2000. - 166, [2] s. : wykr. ; 21 cm.
(Studia finansowo-bankowe SGH)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka pieniężna / Zdzisław Fedorowicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Poltext, 1999. - 90 s. ; 21 cm.
(Studia finansowo-bankowe SGH)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą na rynku pozycją łączącą podstawowe zagadnienia z zakresu finansów publicznych z problemami związanymi z konsekwencjami globalizacji stosunków społeczno-ekonomicznych. Autorka omawia: zjawisko globalizacji oraz jego wpływ na funkcje finansów publicznych, politykę fiskalną i usługi publiczne; problemy oddziaływania globalizacji na dochody i wydatki publiczne; relacje pomiędzy globalizacją a procesem decentralizacji ľ związane z jednej strony z systemem finansów publicznych, a z drugiej ľ z popularnym sloganem "myślisz globalnie ľ żyjesz lokalnie"; zagadnienia sterowności systemu finansów publicznych, propozycję nowatorskiego, całościowego podejścia do problematyki finansów publicznych. Publikacja łączy wątki ekonomiczne, finansowe, prawne, socjologiczne i kulturowe, również te o charakterze międzynarodowym. Zawiera nawiązania do obecnego kryzysu finansowego, prezentuje aktualne kierunki racjonalizacji wydatków publicznych w Polsce. Napisana jest z pasją, przystępnym językiem, zrozumiałym dla szerokich kręgów odbiorców ľ nie tylko pracowników nauki, studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, prawno-administracyjnych, ale także przedsiębiorców, władz samorządowych i instytucji dysponujących środkami pomocy publicznej oraz wszystkich osób zainteresowanych problemami współczesności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły wielkie zmiany w dziedzinie ubezpieczeń. Pojawiły się nowe produkty, nowe ryzyka i nowe metody zarządzania nimi. Zacieśniły się związki ubezpieczeń z bankowością i rynkami kapitałowymi. Zmieniło się przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe, coraz bardziej złożone są regulacje prawne, dynamicznym zmianom podlegają instytucje sieci bezpieczeństwa. Wszystkie te przemiany spowodowały konieczność dostarczenia szerokim kręgom specjalistów oraz studentom wszechstronnej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Powstał podręcznik autorstwa wybitnych specjalistów reprezentujących główne ośrodki akademickie w kraju. Omówiono w nim takie problemy, jak: ryzyko, jego pomiar i klasyfikacja; ubezpieczenia jako urządzenie finansowe; regulacje działalności ubezpieczeniowej; produkty ubezpieczeniowe; zarządzanie ryzykiem; gospodarka finansowa przedsiębiorstw ubezpieczeniowych; controling, budżetowanie, analiza finansowa i reasekuracja; ubezpieczenia na rynku finansowym; globalizacja systemu ubezpieczeniowego; nadzór ubezpieczeniowy; gwarancje ochrony ubezpieczeniowej; ubezpieczenia w systemie zabezpieczenia społecznego. Jest to nowoczesny podręcznik, napisany przez zespół znanych Autorów, adresowany do dojrzałego i wymagającego Czytelnika. Nie ma on swojego odpowiednika na rynku krajowym. - Prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie To nowatorskie dzieło stanowi pożyteczną pozycję w literaturze do studiowania przedmiotu ubezpieczenia oraz kierunków pokrewnych. Będzie także bardzo przydatne dla praktyków ubezpieczeniowych. - Prof. dr hab. Stanisław Owsiak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Podręcznik akademicki znanych autorytetów świata ubezpieczeniowego, o wysokim prestiżu naukowym i dużym doświadczeniu praktycznym, stanowi cenny wkład w rozwój krajowej myśli ubezpieczeniowej. - Prof. dr hab. Kazimierz Ortyński, Politechnika Radomska Współczesne ubezpieczenia coraz bardziej oddalają się od swojego klasycznego modelu biznesowego, zbliżając się do bankowości i rynku kapitałowego. Podręcznik pod redakcją Jerzego Handschke i Jana Monkiewicza jest udaną próbą ukazania ich nowego oblicza. - Prof. dr hab. Andrzej Sopoćko, Uniwersytet Warszawski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 336
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 930.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33"Unia" (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menadżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów ľ praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekretariat czyli Centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2., zaktualizowane i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej