Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Autor
Szromek Adam R
(3)
Kozłowski Waldemar
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Białas Andrzej
(1)
Burnett Mark (1960- )
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dumaine Brian
(1)
Fischer Iwona
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Kunikowski Michał
(1)
Kłos Monika
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
McIver Meredith
(1)
Mituś Ambroży (1975- )
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Ostapowicz Ewa
(1)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(1)
Perłakowska Ewa
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Pińkowska Natalia
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stempel-Gancarczyk Karina
(1)
Szocik Krzysztof
(1)
Szozda Natalia
(1)
Słupski Jakub
(1)
Tyrakowski Sebastian
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowska Karolina Maria
(1)
Wolniak Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Świerczek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Motywacja pracy
(4)
Innowacje
(3)
Motywacja
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przywództwo
(3)
Samorealizacja
(3)
Sukces
(3)
Kadry
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Pokolenie (socjologia)
(2)
Prawo
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Amazon Web Services (AWS)
(1)
Amazon.com
(1)
Awans zawodowy
(1)
Baby boomers
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
COVID-19
(1)
Dokumentacja
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kaizen
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Marketing personalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Outsourcing
(1)
Platforma internetowa
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polityka płacowa
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia
(1)
Trump, Donald (1946- )
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Wartość odżywcza
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zabytki techniki
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Analiza i interpretacja
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(551)
Medycyna i zdrowie
(202)
Edukacja i pedagogika
(159)
Socjologia i społeczeństwo
(155)
Religia i duchowość
(142)
Zarządzanie i marketing
(20)
Psychologia
(113)
Kultura i sztuka
(109)
Literaturoznawstwo
(86)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(76)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(76)
Podróże i turystyka
(75)
Rozwój osobisty
(65)
Biologia
(60)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(53)
Etnologia i antropologia kulturowa
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Kultura fizyczna i sport
(45)
Kulinaria
(43)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(40)
Językoznawstwo
(35)
Fizyka i astronomia
(26)
Hobby i czas wolny
(26)
Architektura i budownictwo
(23)
Inżynieria i technika
(22)
Nauka i badania
(21)
Ochrona środowiska
(21)
Filozofia i etyka
(19)
Styl życia, moda i uroda
(17)
Geografia i nauki o Ziemi
(16)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(12)
Chemia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Transport i logistyka
(10)
Dom i ogród
(9)
Matematyka
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Archeologia
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(5)
Kuchnia i gotowanie
(2)
Zdrowie i uroda
(2)
Etnologia i antropologia
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Prawo i systemy prawne
(1)
Przyroda
(1)
Varia
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
„Lider alfa” to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. To nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące bogactwo form i typów przywództwa. Przykłady od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów, po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny pełnić tej funkcji, służą do analizy praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, jak sukces założycieli IKEA, Apple’a czy Lego, książka zawiera również wiele przykładów i przemyśleń autora opartych na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Polecana książka to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w sposób przejrzysty i zrozumiały. To studium przywództwa na miarę XXI wieku. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
Szef Amazona Jeff Bezos – podobnie jak Henry Ford, Sam Walton albo Steve Jobs w pierwszych latach działalności założonych przez siebie firm, Forda, Walmartu i Apple’a – stał się najważniejszym przedsiębiorcą swoich czasów. Ten najbogatszy dziś człowiek na świecie zbudował najbardziej wydajną machinę do tworzenia bogactwa w całej historii. Amerykańskie gospodarstwa domowe wydają 2% swoich dochodów na zakup setek milionów produktów, ekspediowanych błyskawicznie z rozsianych po całym globie magazynów firmy. Ale ta wygoda ma swoją cenę. Bezonomika, dowodzi autor książki, doprowadzi do zniknięcia wielu milionów miejsc pracy, a technologia coraz nachalniej będzie ingerować w nasze życie. Aby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Amazon stał się nieokiełznaną siłą – i jest coraz powszechniej naśladowany – Brian Dumaine przeprowadził wywiady i rozmowy ze 150 osobami z firmy i spoza niej. W swojej książce ujawnia podstawowe zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku: obsesyjną dbałość o klienta, nieustanną innowacyjność, perspektywiczne myślenie i korzystanie na coraz większą skalę ze sztucznej inteligencji. Dumaine pokazuje, jak firmy ze Stanów Zjednoczonych, Chin i innych krajów naśladują metody Bezosa. W książce jest też mowa o firmach, wielkich i małych, które uniknęły zmiażdżenia przez kolosa ze Seattle dzięki odkryciu jego słabszych stron. Autor podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce Amazona. Bezonomika – będąca żyłą złota dla jednych, a zagrożeniem dla innych – stała się czynnikiem wywierającym przemożny wpływ na nasze życie. Każdy mieszkaniec globu powinien dowiedzieć się o niej jak najwięcej. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum Specjalisty)
Praktyczne kompendium wiedzy dla dyrektorów instytucji kultury! Celem publikacji jest zebranie w jednym miejscu, wszystkich kwestii związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem instytucją kultury, ze szczególnym uwzględnieniem spraw kadrowych, organizacyjnych i odpowiedzialności. Książka składa się z pięciu części w tym ostatnia to wzory dokumentów. Trzecie wydanie uwzględnia liczne zmiany prawne, w tym wynikające z: ustawy z 11.9.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, ustawy z 2.3.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, nowelizacji ustawy z 25.10.1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 12.4.2019 r. w sprawie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury. Publikacja omawia takie tematy jak: zasady powołania, odwoływania i wynagradzania dyrektora instytucji kultury, organizacja instytucji, kompetencje, zadania i obowiązki dyrektora w różnych obszarach prawnych (m.in. zamówienia publiczne, zarządzanie, organizacja imprez, prawa autorskiego), kwalifikacje zawodowe pracowników instytucji kultury, zasady wynagradzania pracowników instytucji kultury, czas pracy pracowników instytucji kultury (delegowanie pracowników do innych zadań w okresie covidowym), zasady gospodarki finansowej w instytucji kultury (prawa i obowiązku dyrektora wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości, planowanie finansowe, podatki), pozyskiwanie środków finansowych (krajowych i zagranicznych) na funkcjonowanie instytucji kultury, współpraca instytucji kultury z innymi podmiotami, tworzenie oferty programowej uwzględniając nowoczesne formy prezentacji online, odpowiedzialność związaną z zarządzaniem instytucją kultury (zarządzanie w czasie kryzysu pandemicznego), prawa autorskie i prawa pokrewne w instytucjach kultury. Vademecum to odpowiedź także na zmiany w funkcjonowaniu instytucji w okresie pandemii koronawirusa. Dyrektorzy instytucji kultury zostali postawieni przed wyzwaniem zapewnienia bezpieczeństwa m.in. zwiedzającym, widzom, a także pracowników placówki. Dodatkowo decyzje związane z ograniczeniami w działaniu instytucji doprowadziły do przeniesienia oferty do internetu lub organizacji wydarzeń z zachowaniem reżimu sanitarnego. Ta sytuacja wpłynęła również na budżety instytucji i konieczność poszukiwań często niestandardowych rozwiązań. Okres pandemii to także możliwości wynikające z tarcz antykryzysowych wprowadzanych przez rząd, które bezpośrednio wpływały na instytucje kultury i skłaniały kadrę zarządzająca do podejmowania decyzji. Jednym z takich obowiązków była organizacja pracy zdalnej. W Vademecum prezentujemy szczegółowo rozwiązania dotyczące pracy zdalnej i liczne przykłady rozwiązania tej kwestii w zależności od placówki. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór zadań pozwala ćwiczyć umiejętności liczenia wszystkich elementów z jakimi pracownik w zawodach kucharza i technika żywienia i usług gastronomicznych będzie miał do czynienia. Zadania są zebrane w czterech rozdziałach. Pierwszy dotyczy wyliczania wartości odżywczej i zawartości poszczególnych składników potraw, drugi weryfikuje umiejętności sporządzania potraw i napojów, trzeci sprawdza wiedzę na temat organizacji przyjęć i przygotowania sali bankietowej, ostatni zaś skupia się na rozliczeniach finansowych. Zadania są zwykle bardziej rozbudowane niż polecenia na części testowej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie, dzięki czemu stanowią świetne ćwiczenie dla ucznia. Podręcznik jest dostosowany językowo i merytorycznie do wieku odbiorcy. Zawiera podstawową terminologię techniczną stosowaną w branży gastronomicznej. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywojennego. Stabilizacja zapewne nastąpi, ale to już nie będzie ta sama gospodarka. Stara gospodarka epoki industrialnej zamiera, a jej miejsce zajmuje nowa gospodarka epoki informacyjnej. Ukierunkowanie nowej gospodarki, mającej wymiar międzynarodowy, będzie odmienne od poprzedniej. Ideały, które narodziły się w epoce industrialnej, takie jak zatrudnienie gwarantowane przez całe życie, emerytura, świadczenia czy związki zawodowe – zmienią się bezpowrotnie. Mało znaną prawdą jest to, że tylko jedna grupa ludzi jest w stanie przywrócić na świecie dobrą koniunkturę: to przedsiębiorcy, a w szczególności przedsiębiorcy z dotykiem Midasa. Wiele firm należących do Fortune 500, które powstały w epoce industrialnej, odejdzie w niepamięć. Przyszłe spółki Fortune 500 powstaną na bazie obecnego kryzysu i będą prowadzone przez ludzi należących do nowej klasy przedsiębiorców, działających w nowych realiach rynkowych. Książka została napisana właśnie dla tych nowych przedsiębiorców oraz dla osób, które chcą nimi zostać. Dotyk Midasa opisuje wszystko to, co jest potrzebne, by stać się przedsiębiorcą, który przetrwa w nowej rzeczywistości. Jako przedsiębiorcy, Robert Kiyosaki i Donald Trump dzielą się z Tobą najgłębszymi przemyśleniami, opisują swoje zwycięstwa i porażki, które nagromadzili przez ostatnie dziesięciolecia. Dowiesz się jak przetrwali, choć 9 na 10 przedsiębiorców wypada z gry. Opisują jak osiągnęli sukces i majątek poprzez stworzenie międzynarodowej marki, coś, co osiągają nieliczni, i co dla większości jest tylko marzeniem. Dowiesz się też, dlaczego wciąż są aktywni, choć inni już zrezygnowali i dlaczego wciąż szukają coraz większych wyzwań. W ich wspólnej, drugiej już książce, opisują tajemnice swojego dotyku Midasa oraz to jak i Ty możesz z niego skorzystać. Myślisz o założeniu własnej firmy? Masz już firmę i chcesz, żeby się rozwijała? Nie marnuj ani chwili i odkryj jak na pięć różnych sposobów działa dotyk Midasa. Dowiedz się, co przedstawiają: Siła charakteru Koncentracja Marka Relacje Drobiazgi, które mają znaczenie Dwóch z najbardziej wpływowych przedsiębiorców na świecie nauczy Cię tego, czego książki o biznesie nigdy Ci nie powiedzą! [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: - co motywuje ludzi do działania, - jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji, - jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji. Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie I dodruk. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są dość złożone i mają podłoże zarówno społeczne, ekonomiczne, jak i obyczajowe. Trend senioralizacji społeczeństwa, który już dawno został zauważony przez marketing, sprzedaż i reklamę, w zarządzaniu wiedzą jest wciąż zjawiskiem wymagającym szczegółowego badania. Celem książki jest sprawdzenie, czy i jak ważnym elementem jest wykorzystanie potencjału wiedzy u pracowników 50+; określenie czynników kształtujących potrzeby tworzenia systemów sukcesji wiedzy z uwzględnieniem specyfiki danej gałęzi gospodarki; zidentyfikowanie czynników ograniczających lub uniemożliwiających wprowadzanie efektywnych systemów; porównanie stanu deklarowanego przez respondentów ze stanem rzeczywistym w obszarze zarządzania wiedzą osób 50+. Celem praktycznym opracowania jest stworzenie optymalnego modelu zarządzania wiedzą w organizacji, który jest zgodny z prawodawstwem międzynarodowym, unijnym i polskim, opartym na najnowszych trendach w zarządzaniu oraz spójnym z wynikami otrzymanych badań. Część teoretyczna pracy została poświęcona przeglądowi metod zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia zarządzania wiedzą w organizacjach. Część badawcza została napisana na podstawie analizy badań ankietowych 560 respondentów przeprowadzonych w 16 organizacjach o charakterze produkcyjnym, usługowym oraz w administracji. Opracowanie zawiera cztery rozdziały łączące w sobie cechy opisowe i empiryczne. Pierwszy rozdział prezentuje przegląd doktryn kierowania ludźmi w kontekście zarządzania wiedzą w organizacji. W drugim rozdziale przedstawiono współzależny system prawny, zaczynając od dokumentów opracowanych przez Organizację Narodów Zjednoczonych, OECD, Unię Europejską oraz Polskę. Rozdział trzeci opisuje grupę badawczą oraz badanie pilotażowe. W czwartym rozdziale opisano model pozwalający na efektywne przejmowanie wiedzy z uwzględnieniem specyfiki osób 50+, jego założenia oraz zastosowanie. Opracowanie zawiera też opis zarządzania zdalnego w czasach COVID. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Nigdy, przenigdy się nie poddawaj, a nawet Biały Dom stanie przed Tobą otworem! Życie Donalda Trumpa to materiał na prawdziwy dreszczowiec. Raz na szczycie, raz na dnie, zawsze na krawędzi - oto jak działa nowy prezydent Stanów Zjednoczonych. To, co wyróżnia go spośród innych wielkich biznesmenów, rekinów finansowych i liderów, to niesamowita energia, wiara w sukces i fanatyczny wręcz upór. Dzięki tym cechom podniósł się po każdym spektakularnym upadku. Trzymasz w ręku książkę napisaną przez człowieka, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Wygrzebał się z długów sięgających dziewięciu miliardów dolarów i dziś znów jest miliarderem. Postanowił zawalczyć o Biały Dom i... sam wiesz, jak się to skończyło. Czy znasz kogoś, kto może zdradzić Ci więcej tajemnic sukcesu? W tej książce Donald Trump uczciwie i bezkompromisowo opisuje własne porażki i sposoby wydostawania się z matni, a także pokazuje, jak radzić sobie na co dzień w trudnym świecie biznesu. Jego zasady są proste, jasne i czytelne: jeśli chcesz zdobyć szczyt, musisz walczyć o swoje. Bez liczenia na łut szczęścia i taryfę ulgową. Bez samozadowolenia i lekceważenia przeciwników. Bez zamykania oczu na problemy, ale także bez wiecznego zamartwiania się. Jeśli będziesz pracować z pasją i wytrwale, krok po kroku i dzień po dniu, osiągniesz upragniony cel. Jeśli chcesz odnieść sukces w dowolnej dziedzinie, zapoznaj się z przemyśleniami tego niezwykłego fightera, przeczytaj 10 najważniejszych wskazówek i zastosuj się do nich. A potem... zdobywaj własne szczyty i każdego dnia sięgaj po więcej! Osiągaj WSZYSTKO, co tylko chcesz, i zobacz w sobie zwycięzcę! [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Motywowanie w erze Web 2.0+ / Anna Wziątek-Staśko. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 222 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi. Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym. Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres. W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej