Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Hamrol Adam
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalinowski Tomasz Bartosz
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mantura Władysław
(1)
Martin William B
(1)
Miller Piotr
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Stanisław
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Powieść amerykańska
(2886)
Kobieta
(1357)
Powieść polska
(1287)
Powieść angielska
(998)
Tajemnica
(925)
Zarządzanie jakością
(-)
Rodzina
(901)
Miłość
(876)
Przyjaźń
(786)
Relacje międzyludzkie
(729)
Powieść fantastyczna
(725)
Śledztwo i dochodzenie
(687)
Literatura dziecięca polska
(583)
Uczucia
(472)
Zabójstwo
(455)
Magia
(432)
Polska
(352)
Poezja polska
(349)
Literatura młodzieżowa polska
(344)
Rodzeństwo
(323)
Wybory życiowe
(320)
Literatura amerykańska
(310)
Literatura polska
(304)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(291)
Relacja romantyczna
(280)
Sekrety rodzinne
(272)
Trudne sytuacje życiowe
(270)
Policjanci
(268)
Małżeństwo
(257)
Nastolatki
(257)
Dzieci
(252)
Powieść rosyjska
(241)
Powieść francuska
(235)
Powieść obyczajowa
(230)
Opowiadanie polskie
(224)
Powieść młodzieżowa angielska
(223)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Osoby zaginione
(217)
Krainy i światy fikcyjne
(216)
Dziewczęta
(202)
Uczniowie
(187)
Mężczyzna
(186)
Podróże
(186)
Przestępczość zorganizowana
(184)
Powieść niemiecka
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(175)
Humor
(174)
Wojna
(174)
Życie codzienne
(172)
Arystokracja
(171)
Spisek
(171)
Dramat polski
(169)
Dziecko
(167)
Zemsta
(163)
Zwierzęta
(163)
Powieść młodzieżowa polska
(159)
Prywatni detektywi
(158)
Uprowadzenie
(158)
Boże Narodzenie
(154)
Psy
(154)
Polityka
(153)
Ludzie bogaci
(152)
Historia
(150)
Władcy
(148)
Fantastyka
(143)
Ludzie a zwierzęta
(143)
Matki i córki
(143)
Żydzi
(141)
Dziennikarze
(137)
Poszukiwania zaginionych
(133)
Powieść polska (dla dzieci)
(133)
Język polski
(129)
Duchowieństwo katolickie
(126)
Powieść norweska
(126)
Koty
(124)
Marzenia
(123)
Wojna 1939-1945 r.
(123)
Publicystyka polska
(122)
Zdrada
(122)
Dziadkowie i wnuki
(121)
Samotność
(121)
Stworzenia fantastyczne
(120)
Pomaganie
(118)
Wakacje
(117)
Pisarze
(116)
Powieść kryminalna
(116)
Chłopcy
(115)
Pamiętniki polskie
(114)
Śmierć
(113)
Profilaktyka
(112)
Literatura angielska
(111)
Literatura
(109)
Seryjni zabójcy
(107)
Istoty pozaziemskie
(106)
Przedsiębiorstwo
(106)
Powieść historyczna
(105)
Policja
(104)
Zabawa
(101)
Podróże w czasie
(100)
Władza
(100)
Powieść dziecięca angielska
(99)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obecnej sytuacji gospodarczej, charakteryzującej się silną konkurencją i ciągłymi zmianami na rynku, strategie rozwoju firm w coraz większym stopniu muszą się opierać na prowadzeniu innowacji produktowych oraz organizacyjnych. To właśnie innowacje uważane są za jedno z głównych źródeł długoterminowej przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorstwa powinny również wdrażać wymagania międzynarodowych standardów organizacyjnych, takich jak systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy, a także systemy branżowe, których istotą jest ciągłe doskonalenie organizacji. A wszystko to po to, by jak najlepiej spełniać potrzeby i oczekiwania zarówno klientów, jak i pozostałych interesariuszy. Ksiażka zawiera najbardziej aktualną wiedzę na temat roli, jaką pełnią systemy zarządzania jakością we wprowadzaniu innowacji produktowych i organizacyjnych przedsiebiorstw na rynku polskim, a także analizę podstawowych zagadnień związanych z tym obszarem, takich jak: definicje i klasyfikacje innowacji, modele procesów innowacyjnych, rola innowacji w strategii przedsiebiorstw, ich źródła i interesariusze, wymagania międzynarodowych standardów zarządzania jako przesłanka wprowadzania innowacji, rodzaje innowacji, czynniki je inicjujące, spodziewane efekty oraz ich pomiar, doskonalenie procesu zarządzania innowacjami. Cenne uzupełnienie przedstawionych rozważań stanowią wnioski i rekomendacje sformułowane jako efekt badań, których wyniki zostały tu szczegółowo omówione, oraz liczne przykłady i rozbudowane studia przypadków. Dzięki temu ksiażka jest ważną pozycją literaturową zarówno dla studentów, jak i profesjonalistów na co dzień zajmujących się zarządzaniem innowacyjnością oraz systemami zarządzania jakością, którzy stale poszukują wiedzy na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311+314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się: co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy, jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości, jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa, jak mierzyć poziom jakości, jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi, jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji. W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowanie decyzji na podstawie faktów to jedna z ośmiu zasad zarządzania jakością wymienionych w normie ISO 9000:2005, zgodnie z którą podstawą skutecznych decyzji są wyniki analiz danych i informacji. W praktyce należy jednak wskazać, które dane i informacje powinny być analizowane, w jaki sposób, jaki jest cel analizy oraz jakie mierniki wskażą, czy cel ten został osiągnięty. Odpowiedź na te pytania nie jest prosta. Materiał zawarty w książce w ograniczonym zakresie pozwala rozwiązać ten problem. W publikacji podjęto próbę wyjaśnienia, czym jest skuteczność i efektywność systemu i procesów systemowych oraz w jaki sposób można dokonać pomiaru skuteczności i efektywności w odniesieniu do dowolnych procesów. Zaprezentowano wskazówki i przykłady ułatwiające posługiwanie się pojęciem zdolności procesu oraz przedstawiono, w jaki sposób można skutecznie zastosować znane narzędzia zarządzania jakością wspomagające podejmowanie decyzji, wykorzystujące dane liczbowe i informacje nieliczbowe. Wprowadzeniem do przedstawionych rozważań są podstawy koncepcji systemu zarządzania jakością. Każda z przedstawionych części stanowi zamkniętą całość umożliwiającą niezależną analizę przedstawianych tam problemów, stąd spotkać się można z niewielkimi powtórzeniami tekstu, aby uniknąć konieczności jednoczesnego studiowania całej książki. Książka ma charakter poradnika dla menedżerów oraz nadzorujących procesy systemowe, a równocześnie jest podręcznikiem kierowanym do osób pragnących poszerzyć wiedzę w zakresie systemowego zarządzania oraz metod diagnozowania działań systemowych. Jest adresowana do tych, którzy zamierzają analizować dowolne procesy, w tym także techniczne. Przedstawione rozwiązania mogą być wykorzystane nie tylko w systemach zarządzania jakością, lecz praktykach Six Sigma oraz innych systemach zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest jakości, w tym bezpieczeństwu żywności, z punktu widzenia problematyki zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego. Oprócz podstaw teoretycznych zawiera wiele przykładów praktycznych, bazujących na koncepcjach, metodach i narzędziach, których wykorzystanie pozwala na osiągnięcie, utrzymanie, a następnie skuteczne doskonalenie wymaganego poziomu jakości i poprawę konkurencyjności danego przedsiębiorstwa. Książka ma charakter podręcznika akademickiego i jest przede wszystkim przeznaczona dla studentów, doktorantów kierunków zarządzania, towaroznawstwa, technologii przemysłu spożywczego i innych kierunków pokrewnych. Może być także stosowana przez szerokie grono menedżerów do spraw jakości, specjalistów i praktyków, przedstawicieli przemysłu spożywczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
W większości dotychczasowych publikacji poświęconych systemom zarządzania jakością (SZJ), które pojawiły się na rynku polskim, aspekty praktyczne związane z procesem wdrażania i certyfikowania tych systemów są poruszane raczej pobieżnie. Autor niniejszej książki, po latach bardzo intensywnych doświadczeń w zakresie opracowywania, wdrażania i prowadzenia systemów zarządzania jakością oraz HCCP w małych i średnich firmach, postanowił podzielić się z czytelnikami swoimi doświadczeniami. W przystępnej i skondensowanej formie przedstawił te informacje, których brak początkowo sam odczuwał mimo ukończenia odpowiednich kursów i zdobycia potrzebnych certyfikatów. Książka składa się ze zwięzłej części teoretycznej oraz płyty CD z nadającą się do kopiowania oraz uniwersalnej adaptacji dokumentacją systemu zarządzania jakością, wzorami formularzy i przykładami zapisów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej