Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(27)
Form of Work
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(25)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(27)
Author
Świecka Beata
(4)
Flejterski Stanisław
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Barrett Feldman Lisa
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bera Anna [et al.]
(1)
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka [et al.]
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Dawidowicz Dawid
(1)
Dornbusch Rudi
(1)
Fal Andrzej M. (1964- )
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Kleer Jerzy
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Kuriata-Kościelniak Ewa
(1)
Kłos Monika
(1)
Leowski Jerzy
(1)
Matuszyk Anna
(1)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(1)
Małachowski Krzysztof
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Rakowska Anna
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szromek Adam R
(1)
Wankiewicz Bogdan
(1)
Witczak Izabela
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(15)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Subject
Banki
(4)
Motywacja pracy
(4)
Banki internetowe
(3)
Motywacja
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Finanse
(2)
Ocena pracowników
(2)
Pokolenie (socjologia)
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Baby boomers
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Budżety terenowe
(1)
COVID-19
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Geriatria
(1)
Gospodarka
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Ludzie starzy
(1)
Model biznesowy
(1)
Mózg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polityka płacowa
(1)
Poznanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Rachunkowość
(1)
Rodzina
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczucia
(1)
Uzdrowiska
(1)
Wolny handel
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Światowa Organizacja Zdrowia
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(6)
Genre/Form
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 results Filter
Book
In basket
Jak powstają emocje : sekretne życie mózgu / Lisa Feldman Barrett ; tłumaczenie Agnieszka Jarosz. - Wydanie I poprawione. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 514 stron : ilustracje ; 24 cm.
Przełomowa teoria powstawania emocji, mogąca zrewolucjonizować nie tylko obszary wiedzy takie jak psychologia, opieka zdrowotna czy prawo, ale także nasze rozumienie funkcjonowania umysłu ludzkiego. EMOCJE POWSTAJĄ AUTOMATYCZNIE, są niekontrolowanymi reakcjami na to, co czujemy i czego doświadczamy - naukowcy długo popierali to założenie, twierdząc, że emocje są wbudowane w ciało i mózg. Dziś jednak nauka o emocjach przechodzi rewolucję - na miarę teorii względności w fizyce czy selekcji naturalnej w biologii. Ta zmiana myślenia niesie za sobą następstwa dla nas wszystkich. Na czele rewolucji stoi psycholog i neurobadacz, Lisa Feldman Barrett, której teoria emocji prowadzi do głębszego rozumienia umysłu i mózgu, rzucając nowe światło na istotę człowieczeństwa. Jej badania obalają szeroko rozpowszechnione przekonanie, że za poszczególne emocje odpowiadają odrębne części mózgu oraz że emocje są wyrażane i rozpoznawane w sposób uniwersalny. L. Barrett dowodzi, że tworzone są one pod wpływem chwili przez zespoły oddziałujących na siebie odrębnych systemów w mózgu i ciele, wspierane przez zbierane w ciągu całego życia doświadczenia. Wszystko to oznacza, że na swoje życie emocjonalne mamy dużo większy wpływ, niż nam się kiedykolwiek wydawało. Rewolucyjna teoria L. Barrett wstrząsnęła posadami nie tylko psychologii, ale również medycyny, prawa, pedagogiki, obszarów wiedzy związanych z medytacją, a nawet z zarządzaniem bezpieczeństwem. Dlaczego wydaje się, że emocje są automatyczne? Czy rozum naprawdę je kontroluje? Jak wpływają one na choroby? Jak zwiększyć inteligencję emocjonalną swoich dzieci? Książka Jak powstają emocje udziela odpowiedzi na te oraz na wiele innych pytań, prezentując najnowsze badania i praktyczne zastosowanie nowej nauki o emocjach, umyśle i mózgu. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 616 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: - co motywuje ludzi do działania, - jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji, - jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji. Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 331 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera opis zachodzących na świecie, w tym w Polsce, zmian w ochronie zdrowia oraz opis miejsca, jakie w tych przekształceniach, zajmuje medycyna naprawcza i zdrowie publiczne. Dobro publiczne czy towar? To dylemat stojący zarówno przed lekarzami, jak i politykami decydującymi o zdrowiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 614 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie I dodruk. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie w erze Web 2.0+ / Anna Wziątek-Staśko. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 222 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi. Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym. Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres. W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Początek XXI wieku to czas dynamicznego rozwoju rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce. Popularność funduszy inwestycyjnych sprawia, że coraz więcej osób powierza swoje oszczędności tym instytucjom, jednocześnie wiedza na temat zasad funkcjonowania funduszy jest w społeczeństwie stosunkowo niewielka. W Książce w przystępny sposób opisana została istota funduszy, ich rozwój, klasyfikacja a także wyniki i efektywność funduszy inwestycyjnych. Czytelnik będzie mógł się dowiedzieć jakimi metodami mierzy się ryzyko, wyniki i efektywność funduszy, co może mu pomóc w wyborze najlepszego funduszu odpowiadającego jego profilowi inwestycyjnemu. Dzięki przestrzeganiu przez autora zasad Kodeksu Dobrych Obyczajów i nowej klasyfikacji funduszy inwestycyjnych opracowanych przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami każdy czytelnik może mieć pewność, że prezentowane informacje będzie mógł porównać z informacjami publikowanymi na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o. o., 2009. - 155 s. : il. ; 24 cm.
(Platinium)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again