Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(12)
Form of Work
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(8)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Author
Lipa Michał
(3)
Allen Robert G
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Derry Simon
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Fox Jenifer
(1)
Gardner Howard
(1)
Gasper Dorota
(1)
Głatki Michał
(1)
Hansen Mark Victor
(1)
Harper-Smith Patrick
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kelley David
(1)
Klebahn Perry
(1)
Kotler Philip
(1)
Kozyra Beata
(1)
McKeown Greg
(1)
Orloff Judith (1951- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Utley Jeremy
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Dorośli
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Kreatywność
(2)
Osobowość
(2)
Bogactwo
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Esencjalizm
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kaizen
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Optymizm
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Programy nauczania
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie dokonaniami
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdolności
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Wydawnictwa popularne
(3)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Domain
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
12 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable: sygn. 159.9
Book
In basket
W ciągu dwudziestu lat od wydania klasycznego dzieła Howarda Gardnera Frames of Mind jego znakomita koncepcja zdolności, które posiada każdy z nas, zmieniła oblicze oświaty. Tysiące pedagogów, rodziców i naukowców na całym świecie wcielało w życie praktyczne wnioski wypływające z jego teorii inteligencji wielorakich, zgodnie z którą ludzie mają różne, niezależne od siebie zdolności, poczynając od inteligencji muzycznej, a na inteligencji wykorzystywanej w zrozumieniu siebie samego kończąc. Niniejsze, nowe wydanie Inteligencji wielorakich przedstawia wszystkie dokonania w tej dziedzinie od 1993 roku, daty pierwszego wydania tej książki, i jest najdokładniejszym i najbardziej aktualnym opisem praktycznych zastosowań teorii inteligencji wielorakich. W tym całkowicie zmienionym wydaniu zawarte zostały m.in. nowe materiały o wykorzystywaniu tej koncepcji w zakładach pracy, ocena jej stosowania w obecnym, konserwatywnym klimacie edukacyjnym, ostatnie odkrycia dotyczące funkcjonowania mózgu, i dużo więcej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Esencjalista : mniej ale lepiej / Greg McKeown ; przekład Michał Lipa. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 281 stron : ilustracje ; 22 cm.
Masz problem z pochopnym podejmowaniem decyzji? Źle oceniasz swoje możliwości? Nie jesteś wystarczająco asertywny? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi “tak”, sięgnij po książkę Esencjalista i przekonaj się, że mniej znaczy lepiej! Esencjalizm - na czym polega? W esencjalizmie nie chodzi o konkretne postanowienia z jakiejś okazji, większą asertywność czy rewolucyjną taktykę operowania swoim czasem. W rozumieniu autora Esencjalista to ktoś, kto w natłoku codziennych obowiązków potrafi się zatrzymać i zadać sobie pytanie, czy swoje siły przeznacza na odpowiednie działanie. Esencjalista - kim jest? Chcesz działać jak esencjalista? Zabieraj się za kluczowe z Twojego punktu widzenia zadania. Czy kiedykolwiek czułeś, że rozdrabniasz się w życiu zawodowym? Czy odczuwasz zmęczenie przy małej efektywności działań? Masz mało czasu, ale źle go wykorzystujesz? Masz poczucie, że ktoś ciągle kradnie Twój czas? Odpowiedź “tak” na jakiekolwiek z zadanych pytań oznacza, że powinieneś poznać esencjalizm. Najważniejszymi rzeczami w Twoim życiu musisz zarządzać sam. Jeśli nie zrobisz tego Ty, zrobi to ktoś inny. Nie możesz sobie na to pozwolić! [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable: sygn. 159.9
Book
In basket
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł. Michał Lipa. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 96, [1] s. ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W "Ideaflow" Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable: sygn. 159.9
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again